2014(e)ko urriaren 30(a), osteguna

2014ko urriak 30ko klase praktikoa:

Gaurko klasean, hasieran, zenbait ikaskide haien bloga klase aurrean erakutsi dute irakasleak horiek ereduz hartuz azalpen batzuk emateko. Ondoren, taldeetan batu gara eta taldeko site-a sortu dugu. Nire taldekieek eta nik ez genekienez Site nola erabili, trasteatzen egon gara zerbait dezente egitea lortu dugunena arte. 

Horrez gain, esan nahi nuen pixkanaka banoala nire Bloga aurrera eramaten eta badakidala oinarrizko gauzak kontrolatzen. Hori dela eta, orain bai gustura nago lan egiteko modu honekin, azkenean ulertzen baitut!

Azkenik, bitxikeria moduan kontatuko dut gaur klase praktikoaren erdian suteen simulakroa izan dugula, niretzat unibertsitatean nagoenetik lehena izan dena eta harrigarria egin zaidala, benetan pertsona ugari gaudelako gure Bilboko Irakasle Eskolan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina