2016(e)ko urriaren 14(a), ostirala

MOOC 1. modulua: P2P Jarduera: Aktibitate didaktiko berritzaileen diseinua

Arratsalde on lagunak!

Gaur MOOC-ean egin behar izan dudan lehenengo ariketa aurkeztu nahi dizuet. Honetan, Bloom Taxonomia eta Pedagogiaren Gurpila kontuan izanda, ikasleentzako jarduera berritzaile bat sortu behar nuen. 

Horretarako, MOOC-eko lehenengo moduluan eskaintzen ziren bideoak ikusi behar ziren, teoria ulertu barik ezinezkoa zelako jarduera berritzailerik sortzea. Hori dela eta, hurrengo bideoak ikusi behar izan nituen eta esteka hauetan eskuragarri uzten dizkizuet ikusi nahi izatekotan:

Nik zinemaren gaia oinarritzat hartu egin dut nire jardueraren planteamendua, bertan hainbat helburu, ekintza eta tresnak erabiliz.

Jarraian zuekin partekatzen dut eta espero dut zuen gustokoa izatea!




Ongi izan eta hurrengora arte!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina