2014(e)ko abenduaren 19(a), ostirala

AMAIERAKO SARRERA

Lehenengo egunean, IKT hitzaren esanahaia zein zen ez nekien, baina bai teknologiarekin erlazionatuta zegoela zerbait banekien. Jarraian, askorik jakin gabe bloga sortu behar izan nuen. Hasieran oso zaila egiten zitzaidan eta sarrera oso sinpleak egiten nituen, adibidez aurkezpenaren sarreran egindakoa. Hala ere, pixkanaka bloga manejatzen ikasi nuen, bideoak sartuz eta guztiz.

    Bloga gehiago menperatuta neukanean, taldean google sites-ari ekin genion. Bertan, teoria saioetan egin beharreko zenbait lan sartu ditugu. Horrez gain, praktika saioetan egindako teknografiak eskura utzi genituen. Baina teknografiaren gaia ondoren azalduko dizuet. 


Sitesaz gain, irakasleak linkak igotzeko zenbait web orrien artean aukeratzeko esan zigun. Guk Scoop it-a egitea erabaki genuen, erabiltzeko askoz errazagoa iruditzen zitzaigulako.

Berriro teknografiaren gairi lotuz, esan beharra dago bloga bezala buru hauste handia sorrarazi didala hau egitea. Hasteko, ez nekien zer zen teknografia bat. Ondoren, ez nekien zer egin nezakeen nire irakasle identitatea adierazteko. Azkenik, ez nekien nola muntatu bideoa, ez nuelako inoiz ere ez Movie Maker erabili. Hala ere, esfortzu eta lan handia egin ostean, bideoa egitea lortu nuen.

Aurretik aipatutako lan hauek egin ditudan bitartean, blogean gure gustoko eta egunerokotasunean interesgarriak iruditu zitzaizkidan gaiak argitaratzen ibili naiz, Euskararen eguneko sarrera adibidez.

Amaitzeko eta lana borobiltzeko, hausnarketan aipatu nuen bezala, nire ustez, irakasgai honetan garapen positibo bat jasan dudala esan dezaket, hasieran ez nekielako ia ezer teknologietaz, ezta blogetaz... baina azkenean, ikusitako baliabide guztiak gutxi garabera kontrolatzen ikasi dut eta ondorioz, gustatuko litzaidake etorkizun batean irakasle moduan lan egiterakoan, teknologiak klaseetan sartzea.

AGUR ETA HURRENGORA ARTE!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina